Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Sekretariat Szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów, a także udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Korespondencję można dostarczyć osobiście lub drogą pocztową. Sprawy rozpatrywane są z zachowaniem trybu oraz terminów zgodnych z Kodeksem postępowania administracyjnego.
Godziny urzędowania sekretariatu
- poniedziałek, czwartek i piątek: 8:00-16:00
- wtorek: 9:00-17:00
- środa: dzień pracy wewnętrznej (bez interesantów)
Kontakt ze szkołą
- tel.: 786-087-929
- adres: ul. Przyszkole 42, 93-552 Łódź
- e-mail: kontakt@sp42.elodz.edu.pl
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 08-04-2025 - Edycja treści
- 09-02-2023 - Edycja treści
- 16-01-2020 - Edycja treści
- 02-05-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 430